Murderers Asia Wersja Testowa Kilka zasad 1. MG decyduje o przebiegu akcji, proszę nie robić kilku rzeczy w jednym odpisie, a pojedynczo, abym mógł zadecydować czy pierwsza wam się udała. Bez przesady oczywiście do ust możecie trafić sami. 2. Proszę nie wykłócać się z MG, że ten blondynek co stał przy chacie powinien do was podejść i podziwiać. On należy do mnie. 3. Nie można sterować innymi postaciami. 4. Wypowiedzi postaci piszemy po myślniku „ - ”, od nowej linii, zgodnie z zasadami panującymi w języku 5. Myśli postaci piszemy między znakami „~” i dodatkowo pogrubiamy kursywą. 6. Wypowiedzi nie związane z grą piszemy w podwójnym slashu „ // „. 7. Jeśli czegoś nie macie, to nie macie, kropka. Nie wyciągniecie przedmiotu z powietrza. 8. Limit nie obowiązuje , bo bez mojego odpisu nie możecie zrobić zbyt wiele, a jedynie rozmawiać miedzy sobą, na co zezwalam zawsze. 9. Nie wskakiwać mi z tekstami typu: rozwalił tego grubego i poczuł jak zdobywa punkty siły. Jeśli coś takiego zrobicie to walnie was nagły piorun z jasnego nieba. 10. O nieobecności dłuższej niż dwa dni, proszę informować. Pokieruję waszą postacią. 11. Nie zapominajcie, że tworzycie grupę. Macie działać razem. 12. Bluzganie dozwolone. 13. Trzy upomnienia oznaczają wydalenie z rozgrywki
[zasady z pod pióra Letry, (nie bij!)]
Świat przedstawiony:
Świat w grze podobny jest do naszego. Poszedł jednak w trochę innym kierunku. W tym świecie rządzą Mafie, sekty, Anarchiści. oraz oczywiście Klan MA. Policja próbuje powstrzymać wszelkie rozruchy, w których zawsze (prawie) wygrywali póki Chris Lii nie założył MA. Policja zaczyna używać broni wojskowej, w desperackich próbach okiełznania rozruchów. Istnieją tu trzy najpotężniejsze grupy podziemnego światka. Kang Chju – Klan Samurajów Cienia pochodzący z Korei północnej (mafia zorganizowana). Założył go Yongii Masamuro. Mistrz łuku, walki w ręcz oraz drogi miecza, innymi słowy – samuraj. Adepci jego szkół są bezwzględnymi, piratami grasującymi po Atlantyku i morzu indyjskim. Uczy się tam : tto-ryu – szkoła walki jednym mieczem (długim), zwanym katana lub tachi; kodachi-ryu – szkoła walki jednym mieczem (krótkim, zwanym wakizashi); nito-ryu – szkoła walki dwoma mieczami jednocześnie (krótkim i długim) System władzy w tej grupie jest ustanowiony na systemie feudalnym. Na samej górze stoi oczywiście sam Yongii Masamuro. Potem stoją jego trzej Generałowie do których należą wschodnie, zachodnie i południowe ziemie. Zarabiają na handlu narkotyków, oraz haraczu.
Czarne Diabły – Mafia zorganizowana wywodząca się z Teksasu. Przewodzi im Starszyzna składająca się z trzech osób. Wojownik: Raul Blanko – Bez wykształcenia wojskowego. Występował kiedyś w mieszanych sztukach walki; Ana Sanchez - strzelec wyborowy, doskonały dyplomata; Pedro Rodriguez – Najstarszy z trójcy, przewodzi im. Jest już staruszkiem , ale bardzo dobrym w sztukach walki (86l). Wzbogacają się na szmuglu, sprzedaży narkotyków, haraczu, ochronie bosów innych mafii. Mają przyczółki między innymi w: LA, Nowym Jorku, Jorku, Londynie, Tokio, Waszyngton (gdzie mieści się ich kwatera główna) Eksperymentują z różnymi amunicjami i broniami. Mają mało inteligentnych, ale pomysłowych naukowców. CD (w skrócie) ma mocno na pieńku z Kang Chju. Konflikt zaczął się kiedy to ci drudzy dostali zamówienie od CD na produkcję broni ich projektu (jedynym zabezpieczeniem była solidarność między mafijna ), ci skopiowali projekt, udoskonalili go i wymordowali wszystkich członków CD w Kioto (miejsce ośrodka treningowego Kang Chju).
MA - Klan cichych zabójców. Wywodzący się z Chin i Grecji. Wzbogacają się na: - wspomaganiach siłowych niektórych rozruchów; - przemyt broni; - wymuszenia haraczy; - mniejsze firemki; - zabójstwa na zlecenie MA posiada ośrodek szkoleniowy w Sparcie (cóż za koincydencja) do którego trafia młodzież z całego świata. Przychodzą dobrowolnie. Niektórzy z nich byli poniżani, pastwiono się nad nimi, inny uciekli z zakładów poprawczych, lub MA uratowało im życie. Przywódcą klanu jest Chris Lii. Były komandos wyrzucony z Chińskiego wojska za swoje poglądy, dotyczących pewnej operacji. Chce się zemścić na władzach. Siedziba klanu mieści się w starym, opuszczonym, schronie przeciw atomowym w Atenach. W ośrodku utrzymuje się Spartańskie warunki. Kadeci śpią na dwucentymetrowych materacach ułożonych na podłodze wyłożonej słomą. Uczniowie są dzieleni na 8-osobowe grupki (czterech chłopców, cztery dziewczęta) śpią razem (pokój), jedzą razem, myją się razem (oczywiście w granicach intymności), uczą się razem, ćwiczą razem. Co dwa lata dwie grupki łączy się i powstaje 16 osobowa grupa, i powtórka z rozrywki…Ten sposób ma na celu nauczyć ich współ pracować, niezależnie od narodowości, płci, czy wieku. Mają być razem. W tym celu klasy łączące trzy takie grupki: wyjeżdżają w teren na surriwal, podchody (w wykonaniu MA trwają one tydzień), biwaki, polowania na członków pomniejszych mafii. W tej szkole zawiązywane są nowe i bardzo trwałe przyjaźnie. Każdy wie w jakiej sprawie do kogo się zwrócić. Wszyscy w grupkach są równi. Wiadomo kto w czym jest mocny, a przywódca/przywódczyni grupy jest instynktownie wybierany. W szkole obowiązuje stały plan dnia.: 6.30 – przewieszka 7.00 – sparing na drewniane miecze; 8.00 – śniadanie; 8.30 – ćwiczenia strzeleckie; 10.00 – lekcje surriwalu; 11.00 – Kravmaga; 12.00 – zajęcia według profesji; 13.30 – zen kio schin taijutsu (sztuka walki Ninja); 14.45 – Kendo (sztuka walki mieczem); 15.45 – Obiad; 16.00 – czas wolny; 17.00 – gry sportowe; 18.00 – Zajęcia na siłowni; 19.00 – sesja Jogi; 20.00 – kolacja; 20.30 – Dobranoc
Weekend:
8.00 – Śniadanie ; 9.00 – Długa poranna toaleta; 10.00 – Zajęcia według profesji; 15.30 – czas wolny; 16.00 – obiad ; 16.30 – Zajęcia według profesji 18.00 – kolacja ; 21.00 – dobranoc ;
Wakacji NIE MA!
Co do władzy. Nad wszystkim panuje Chris Lii. Pod jego ręką jest pięciu generałów rozmieszczonych na pięciu kontynentach Europa – Chris Lii i John Smif Azja – Asumo Kuzaki Ameryka Północna – Jack Black Ameryka Południowa – Ana Sumo Australia – Antonio Slami Afryka – Alex Rondoli Ci z kolei maja swoich ambasadorów w każdym z krajów na danym kontynencie. Ambasadorzy mają prefektów w każdym z miast, a prefekci mają ludzi od czarnej roboty. Czyli szybciej mówiąc podział jest Feudalny.
Fabuła
Właśnie kończycie szkolenie w ośrodku MA. Zostały wam jeszcze dwa tygodnie nauki nim zostaniecie powołani do jednej z grup szturmowych liczącej 42 osoby. [Was jest 6] Macie rozwiązać pewną zagadkę związana z Generałem Afryki - jest tam bunkier ewakuacyjny na wypadek gdyby władze odkryły siedziby MA. Sygnały zaczęły z słabnąć, aż całkowicie ucichły. Władca boi się najgorszego. Po kilku dniach zaczynają napływać wieści o duchach pojawiających się w okolicach którym przewodzi Generał złoty…. Problem w tym że on nie żyje od 40 lat! Oprócz zagadki którą będziecie rozwiązywać w czasie wolnym od pracy. Pozostaje wam... praca. Czyli uczestniczenie w zadaniach grupy. Będą w śród ów misji, zadania takie jak: szmugiel broni, eskorta bosów mafii, morderstwo na zlecenie (15 osób) wspomaganie zbrojne rozruchów w Grecji. Nie chce jednak widzieć samych bojowych postaci. Grupa to nie tylko siła, potrzebne są jeszcze inne czynniki.
Mechanikalia Jak już mówiłem rozgrywka prowadzona będzie trybem szybkim między moimi odpowiedziami. macie prawo gadać. czy trafiliście czy nie to moja sprawa więc się nie martwić podejdę do sprawy realistycznie i mam na oku wasze punkty umiejętności.:) Strzały z za skoczenia eliminują natychmiastowo (jeśli celowałeś w głowę i jeśli mam dobry humor ) Co do reszty to podejdę realistycznie czyli jeśli strzelacie gościowi w dłoń to zabieramy o wiele mniej hp niż za strzał np. w nogę, a gość trafiony mołotowem nie wykaraska się z tego tak szybko. Proste nie? By zyskać następny lvl trzeba unicestwić daną ilość wrogów których pokonując dostajecie doświadczenie (ex). Po uzyskaniu lvl dostajecie 2 cechy do rozdania. Za pieniądze możecie kupić amunicję, lub apteczkę. Nie mówiąc już o różnych gadżetach.
Dla początkujących (których trochę przewiduję). Przykładowa tura:
Jacek
Siedzi na pozycji strzeleckiej za murek z RPG na ramieniu - Placek widzisz coś? Strasznie zadymione to osiedle..- poprawił maskę tlenową
Placek Siedzi za Jackiem - Nie …
Mg
Jacek – Za dymu wyłania się czołg ze stanowiskiem karabinu maszynowego na wieżyczce. Zaczynają strzelać do ciebie
Placek – zza twoich pleców wyszedł samuraj i zamachnął się by pozbawić cię głowy jednak snajper z sąsiedniego budynku zestrzelił go w porę.
Snajper - + 10 Ex
Jacek Wycelował w pośpiechu i trzęsącą się ręką spróbował zestrzelić cel
Placek Zabrał ekwipunek Samuraja i jego portfel
MG Jacek – trafiłeś w ulicę jednak wystarczająco blisko by zniszczyć gąsienice pojazdu. Macie szanse uciec lub zaatakować Placek – w portfelu znalazłeś 10$zmalców a w kieszeni magazynek
To trak przedstawia się przykładowa jak ja przywykłem nazywać ją „Taśma zdarzeń”
Broń
snajperka (+20 celność)- zadaje 80 obrażeń [4 pociski] (pamiętajcie tu amunicja nie spada z nieba) Katana (zręczność +5)- 50 AK- 47 (szybkość +5)- 30 [30] {zasięg 800 m} M16 (celność +2; zręczność +3)- 30 [30] {zasięg 750} M120 - 90 [1/moździerz] {1000m} RPG -7 (siła +5)– 500 [1/granatnik] {500m} nóż - 10 [samo obrażenia - 4] Koktajl Mołotowa {siła postaci x2} kusza na tygrysy - 80 [kołczan 15] {300} Bomba rurowa (szybkość +4)- 50 Pistolet - 15 [7] {50} Tasak - 20 Paralizator -20 wakizashi – 50 schuriken (szybkość +3)– 10 {siła postaci x3} M1935 (celność +8) - ciężki karabin maszynowy (wyłącznie na pojazdach)– 30 [50/taśma 300] {900m}
Pancerz
Kamizelka kuloodporna - 60 obrony (-3szybkośc/ -2 zręczność) hełm (-2 szybkość)- 50 nagolennik - 20 maska gazowa -10 (przeciwko gazowi łzawiącemu) gogle ochronne (celność + 3)-10 rękawice - 5 Specjalizacje nie chcę was ograniczać ale podam tutaj kilka przykładów: -snajper -szturmowiec -hacker -taktyk -sanitariusz -dostawca broni -złodziej -szmugler -komandos -i inne dowolne Karta postaci
Imię: Lej Nazwisko: Hiuston Lvl: 1 płeć: męska wiek: 16 lat Narodowość: Austria wygląd: blbablabla Subkultura : brak Charakter blablabla historia: b;ablabla doświadczenie: (0/20) cechy: (30 do rozdania) siła -wiadomo obrona -wiadomo szybkość: im większa tym większa szansa na unik zręczność- im większa tym większa szansa na celny atak Celność -wiadomo Profesja - snajper Broń: snajperka, nóż, paralizator,(max 3) Pancerz: rękawice, maska gazowa, kamizelka(max5) wyposażenie: komórka, drugie śniadanie, zapasowy magazynek , apteczka
to był przykład, to skopiujcie:
Imię Nazwisko: LvL:1 Wiek: Płeć: Narodowość: Wygląd: Subkultura: Charakter: Historia: Doświadczenie: (0/20) Profesja: Cechy: siła- obrona- szybkość- zręczność- celność- Broń:(0/3) Pancerz:(0/4) Wyposażenie: (0/5)
Zapraszam zaproście znajomych :D
Zapisani (lista może ulec skróceniu):
1.Yuuki Shitsuji 2.Rafał Zając 3. 4. 5. 6.
Tiamat
Imię: Yuuki Nazwisko: Shitsuji LvL: 1 Wiek: 19 Płeć: Kobieta Narodowość: Japonia Wygląd: Dość niska, blada dziewczyna o kruczoczarnych włosach i małych, skośnych oczkach koloru czarnego. Ma dwa długie warkoczyki z tyłu głowy. Ubrana zwykle na czarno, ciężkie buty. Subkultura: Brak Charakter: Zwykle cicha i spokojna. Ciekawska, trochę ciapowata, ale udaje twardą. Historia: Gdy była mała, znaleziono ją samą w lesie. Nikt nie wiedział skąd się tam wzięła i gdzie byli rodzice dziewczynki. Trafiła do domu dla sierot. Po paru latach wyciągnął ją z tamtąd jakiś przejezdny milioner z Anglii, który wkrótce tajemniczo zmarł. Yuuki chciała dowiedzieć się czegoś więcej o swojej przeszłości i szukając informacji trafiła na Chrisa Lii... Doświadczenie: (0/20) Cechy: siła- 3 obrona- 7 (łącznie 77) szybkość- 8 zręczność- 8 celność-4 Broń: Błękitna katana, opatrzona kilkoma znakami, krótki nóż schowany w bucie i wakizashi. Pancerz: Kamizelka kuloodporna i błękitne gogle ochronne Wyposażenie: Apteczka, komórka, kanapka z szynką xD, woda, środek usypiający. Profesja: Pseudo-Samuraj
damian37
Imię: Rafał Nazwisko: Zając LvL:1 Wiek:13 Płeć:Mężczyzna Narodowość: Polska Wygląd:Mundur w moro, czapka z daszkiem, czarne martensy. Błękitne oczy, blond włosy, wysoki Subkultura: brak Charakter: Miły,Przyjazny, pod wpływem napięcia trochę niecierpliwy jednak na ogół spokojny. Historia: W gimnazjum pastwiono się nad nim a jego rodzice byli arkoholikami. Był jednak bardzo dobry z angielskiego i słyszał o MA gdzieś na południu w Grecji. Na szczęście odbyła się wycieczka szkolna w tamte strony konkretnie do Troi. Przygotowany uciekł gdy zwiedzali stare miasto. Nie wiedział gdzie ma szukać. Grał trochę w GTA więc poczekał do zmroku i zaczął pytać o MA w klubach nocnych oraz pralniach. Nic to nie dawało, aż jacyś dresiarze zaczęli wymuszać od niego kasę wtedy ktoś z wieżowca kulką zkrócił ich o stopę. Doświadczenie: (0/20) Profesja: snajper Cechy: siła-5 obrona-0 (razem 80) szybkość-5 zręczność-8 celność- 20 Broń: snajperka, pistolet, nóż, wakichaschi Pancerz:Kamizelka kuloodporna, gogle, maska tlenowa na plecach schowana. Wyposażenie: Portfel o pojemności 100$, magazynek zapasowy, 2 magazynek zapasowy, butelka wody, apteczka
|